Co i gdzie mogą Państwo załatwić

Informujemy, że należy kierować się do właściwych komórek organizacyjnych w siedzibie Spółdzielni ul. Gwiezdna 8, by załatwić bieżące sprawy:

 

 

DZIAŁ TECHNICZNEJ OBSŁUGI ZASOBÓW -POGOTOWIE TECHNICZNE

poziom „0”

pok. nr 03, 05

  • przyjmuje zgłoszenia o awariachi bieżących usterkach, sprawy instalacjielektrycznych, ogrzewania, hydroforni, legalizacji wodomierzy

BIURO OBSŁUGI MIESZKAŃCA

parter

hol

 

  • udzielanie informacji we wszystkich sprawach, przyjmowanie podań, w miarę potrzeby kierowanie do właściwych służb Spółdzielni

DZIAŁ EKSPLOATACJI

(administracje rejonów)

parter

pok. nr 7, 8, 12, 6

 

  • sprawy przekazywania i przyjmowania lokali, porządku w osiedlach, pracy gospodarzy domów i sprzątaczy, utrzymania terenów, planowania i realizacji remontów, usterek technicznych

DZIAŁ

EKSPLOATACJI

I piętro

pok. nr 119, 116

 

  • sprawy instalacji domofonowych, gazowych, c.o., rozliczenia kosztów c.o., nadzoru nad robotami remontowo-budowlanymi

WINDYKACJA NALEŻNOŚCI

I piętro

pok. nr 118

  • sprawy zaległości w opłatach

DZIAŁ KSIĘGOWOŚCI - CZYNSZE

parter

pok. nr 3

  • sprawy opłat czynszowych, okresowe sprawdzanie sald (czynne tylko we wtorki i w piątki)

DZIAŁ KSIEGOWOŚCI- WKŁADY

I piętro

pok. nr 121

  • sprawy wkładów i kredytów

Z-CA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

I piętro

pok. nr 122

  • interwencje w/s opłat i w innych sprawach finansowych

STANOWISKO D/S CZŁONKOWSKO – MIESZKANIOWYCH

parter

pok. nr 2

 

  • sprawy członkowsko- mieszkaniowe

 

DZIAŁ ORGANIZACYJNO - SAMORZĄDOWY

I piętro

pok. nr 112

  • sprawy organizacyjne, podstawy działania Spółdzielni, sprawy kierowane do Rady Nadzorczej,

RADCA PRAWNY

I piętro

pok. nr 101

  • obsługa prawna Spółdzielni (wtorki, piątki – godz. 12.00 do 15.00 )

DOKUMENTACJA ELEKTORNICZNA

I piętro

pok. nr 103

  • uzyskiwanie dostępu do elektronicznej strefy mieszkańca

POGOTOWIE TECHNICZNE LSM

poziom „0”

  • funkcjonuje w godz. od 6.00 do 22.00 (poza sobotami i niedzielami)

KASY LSM

parter

hol

  • czynne są codziennie w godz. od 8.00 do 17.00 (w soboty nieczynne)

 

Służby Spółdzielni pracują w poniedziałki i środy w godz. od 7.00 do 15.00, we wtorki w godz. od 7.00 do 17.00, w czwartki i piątki w godz. od 8.00 do 15.00.

W soboty biura Spółdzielni są nieczynne.

Jeżeli zdarzy się, że jakaś sprawa nie zostanie właściwie załatwiona przez określoną służbę, macie Państwo możliwość złożyć skargę. Można to zrobić na piśmie, a także osobiście do protokołu.

Członkowie Zarządu LSM przyjmują skargi i wnioski w każdy wtorek w godz. od 13.00 do 17.00.

Członkowie Rady Nadzorczej przyjmują skargi i wnioski w siedzibie Spółdzielni w każdy pierwszy wtorek miesiąca w godz. od 15.00 do 17.00 - pok. nr 102, I piętro.

 

  • Czytany 3178 razy
Powrót na górę